Retail Rookie Interview met Armand

Victor Kuppers Blog, persbericht Leave a Comment

Goed interview (al zeggen we het zelf) op Retailnews.nl over onze nominatie voor de Retail Rookie Award. Het stuk op hun site vertelt heel aardig wat het idee is achter Beer in a Box.

Van Retailnews.nl

Subscription commerce is hot. Noem een product en je kunt er waarschijnlijk een abonnement voor afsluiten. Vanaf achttien euro per box verstuurt Beer in a Box zijn klanten om de twee maanden speciaalbier van onbekende brouwers, gebaseerd op een persoonlijk smaakprofiel. Data vormen het geheime ingrediënt, vertelt medeoprichter Armand Haan. “Alle klanten beoordelen de biertjes in onze app, zodat we de nieuwe doos beter op hun voorkeuren kunnen afstemmen.”

Over de Retail Rookies:
Maak kennis met de RetailRookies 2017-2018: tien innovatieve pioniers die inspelen op nieuwe consumentenbehoeften en de Nederlandse retail kleur geven. Deze vierde editie is samengesteld door de redactie in samenwerking met gasthoofdredacteur Tjeerd Jegen. De tien geselecteerden zijn Charlie Temple, De Föhnbar, Frank About Tea, IJsmanschap, Sneakerjagers.nl, Beer in a Box, Bynco.com, Gather, Anna van Mils en JPA Pizza-Automaat. Twee weken lang besteden we dagelijks aandacht aan één van de concepten. Vandaag is het de beurt aan Beer in a Box.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *